Krásne Vianočné sviatky a šťastný nový rok 2017

19.12.2016 10:56

Všetkým hráčom ročníka 2005  a ich rodinám chcem v mene AS Trenčín ako aj  ja osobne spolu s Miškom Verešom zaželať spokojné, pohodové a krásne Vianočné sviatky a šťastný nový rok 2017. 

Uplynulý rok bol pre nás všetkých po futbalovej stránke mimoriadne úspešný a chcem poďakovať chlapcom za ich vynikajúcu tréningovú prácu, ktorá sa rozhodne prejavila v kvalite hry a aj vo výsledkoch. Futbal nám v tomto roku prinášal radosť. Mňa najviac teší výkonnostný nárast v kvalte hry tímu ako aj nárast výkonnosti takmer všetkých hráčov. Nebudem nikoho osobitne vyzdvihovať, ale je pre mňa potešujúce, že lídri v tréningovom procese sú lídrami aj v zápasoch. Všetci sa samozrejme potrebujeme neustále zlepšovať, čo je hlavnou úlohou pre nás trénerov v tejto vekovej kategórii, ale rád by som pripomenul, že to ide ruka v ruke aj s osobnostným vývojom každého hráča.

Na záver by som chcel poďakovať rodičom hráčov za ich podporu svojich synov a za pomoc pri všetkom. Táto podpora a pomoc bola kľúčovou pri úspešnom uplynulom futbalovom roku 2016. Ešte raz ďakujeme. 

 

Miroslav Karas